Thursday, December 8, 2011

The Ultimate Year End Giveaway by Nisa Kay

Amboi ! Jawab soalan dulu cik kak dan cik abang ! ^^
Hihik ! kita nak join giveaway ! woohoo ! hadiah dia best ooo ! 88 hadiah menarik woii ! Siapa taknak ? Hadiah dia best weyh ! Aku dah chop mana aku nak ! hahahhahah ! (berharap sangat minah nama Puteri ni kan?) huhu ! ni cer tengok banner nie ! :)


SYARAT / PEMBERITAHUAN UMUM :
  1. Terbuka kepada followers blog Saya Suka Menaip ini. Tidak kira lelaki atau perempuan.
  2. Wajib mempunyai blog, bergelar blogger.
  3. Tak perlu tag kawan-kawan untuk join, cukup sekadar promote aje.
  4. Pemenang akan dipilih secara random...WAJIB patuhi semua syarat.

BAGAIMANA MENYERTAI ??


1. Buat entry bertajuk “The Ultimate Year End Giveaway by Nisa Kay”

2. Letak banner giveaway dalam entry korang. Memandangkan blog aku ni disable right-click, korang pergi  COPY BANNER TU KAT SINI.
3. Letak link sponsors dalam entry korang. Memandangkan blog aku ni disable right-click, untuk copy link kat bawah, korang perlu select link-link kat bawah dan tekan Ctrl + C

4. WAJIB letak semua sponsors (blogshop) dalam blog list anda. Bagi sponsors yang hanya ada fan page di facebook, korang pergi like fan page dorang tau!
5. Promote entry penyertaan korang habis-habisan, sebab ada hadiah untuk top referral.
6. Tekan butang LIKE dan TWEET kat bahagian bawah entry ini.

7. LIKE fan page blog Saya Suka Menaip di sini - https://www.facebook.com/nisamenaip
8. Pastikan korang ikut syarat-syarat di atas. 






Giveaway berlangsung dari 6 DISEMBER hingga 31 DISEMBER


Hadiah dia best woii ! tu klik atas tu hah ! Best weyhh ! Rugi tak join ! Jom lah join ! Confirm rugi sape tak join ! aku cakap ngan korang ! Sape tak join confirm rugi ! Puteri pun baru je first time join GA ni. Hopefully  boleh dapat hadiah yang puteri aim-kan tu ! *wink-wink* hihi ...Lelaki ke, pompuan ke, semua boleh join ! takde pengecualian dalam jantina. wehheeheheh ! tapi kenalah patuhi syarat2 nya ya ?
Lalala ~ Wish me luck ! Semoga apa yang puteri impikan akan menjadi kenyataan ! Aminn ~



p/s : korang nak join pun boleh klik SINI !


apa kejadahnya gambar ni boleh tersesat kat sini plak ?
eleh ! saje letewww nak promote diri sendiri ! 
*wink-wink*
tata you alls !
muahh ! :)

2 comments:

Nisa Kay said...

CHECKED.
THANKS FOR JOINING THIS GA and GOODLUCK :)

Puteri Nurain ♥ said...

welcome kak Nisa ! doakan saya menang :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2010 ♥ All Right Reserved by Puteri Nurain