Sunday, December 25, 2011

Wedding stories ?!

Heyyo, jawab salam :)

I'm here again to cheer you up ! xD okayh. seperti yang sudah termaktub dalam post sebelum ni, Puteri cakap Puteri pegi wedding Kak Liana kan ? Okayh. picture tak banyak pun. 
*act. gambar pengantin pun tarak T_T*

Huhuhu. mesti korang cakap, ''Apalah Puteri nie, kata pegi wedding orang, gambo pengantin pun takdek. haprak betul.'' haha. cakap jelah apa yang korang nak cakap. WHO CARES ?! hehe. aca ano(macamana) den nak amik gambo pengante(pengantin)nyo..eden datang pung lambak(lambat)...aca ano tuh ? okayh2 stop cakap loghat bagaii. -.- pastu, lepas melantak(makan)...Puteri ngan my mother 'serang' rumah acik Nani Rostam..Puteri makan kat luar lah..means, ada khemah pastu makan xD hahahhahahahhahaha lawak.

Masuk lah umah...masuk punya masuk..Salam orang. salam punya salam, eh-eh saudara aku semuanya . huhuhu. ada yang kata EH RAMAI JUGAK SEDARA KAT KL NI KANN ? JARANG JUMPA JE. hahah. bet0l gak. semua duduk bersepah. sorang duduk kat Jelutong, sorang kat Setapak, sorang kat Puchong. amboii bersepah-sepah xD hahahhahahahha.

Okayh. golongan 'mak-mak' kalau dah duduk bersama, bunt*t macam ada gam. takleh nak bangun. mulalah 'pot-pet' sana, 'pot-pet' sini. yang bosannya siapa ? AKU JUGAK.. -.- ye lah. aku tak kenal dorang sangat. pfft -,-

HUHUHUHU. Last2 ..dorang gelak, aku pun gelak je lah :D kang tak gelak orang kata : EH BUDAK NI KENAPA, TAKDE PERASAAN KE HAPE ? xD okayh. last2 borak punya borak. sorang2 pun balik. tapi sebelum balik dapat berkat. TUNGGU JAP, BERKAT NYA TENGAH PACKING. hehehehhehe sorry acik Nani ;) hehe.

Korang nak ke ? makanan sedap weyh.. rugi tak datang. mwahahhahahahhaha(ketawa jahat) tak tipu. memang sedap mengkanan nya. Tambah-tambah ada buah cucuk..hahah ? amende nya buah cucuk tu ? buah yang dah dipotong pastu dicucuk lidi wahahahhahahahhaha. kena makan dengan coklat bhaii. tergoda nafsu makan akuu.. :D tuh memang feberet(favourite) aku..teringat plak CHOCOLATE FOUNTAIN kat rumah Aida..

to AIDA : BAGI AKU CHOCOLATE FOUNTAIN ! xD

haahhahahahha ! herm. perlu kah aku upload gambar ? ceyh2..aku upload siket je. sebab memang siket pun. tunggu sat.(tunggu sekejap)
 Please don't say anything xD



Ni first time aku nampak senyuman aku ngan mak aku seiras :3




Takyah cakap pun korang kenal kan siapa sebelah aku tu ?
Yup. Yes. Ya. Dialah Hanis Zalikha :]

Cukup kann ? hahha. takcukup ? Datang sendiri rumah diaa. xD Okayh..balik umah aku melantak lagi. ish, ish, ish ! anak dara jenis apa lah kau ni Puteri oii. takde orang nak nanti. ahhahahahahhahahahhahahahaahah ! T_T dah lapor, aku makan ler. hahahhahah. tak elok membazir. huhu. Okayh. aku selalu tidur, then
ada mimpi something. pastu esok dah lupa xD nyanyok hahahhahaha. tah lah. kebelakangan nie, asal tidur je aku lupa aku mimpi aper. huhu.

Eh, lari topik kah ? ku kesah ? haha. dah start merepek dah. eh, sekolah nak start dowh. tak ready lagi..wahhhh excitednya ._.

Kbaii :D

Kit-kat lover,


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2010 ♥ All Right Reserved by Puteri Nurain