Thursday, October 27, 2011

Sorry from me !

Hurm ! Salam korang . huhuhu ! FINAL YEAR EXAM minggu depan ...(actually minggu lepas dah start since khamis and jumaat)...huhuhu ! I'm addicted to blogging + facebook-ing . HELP ME :( 

Exam , kenapa cepat sangat datang huh ? ke aku yang tak sedar exam nak datang ? huwaaaa ....Nak update blog pun takleh . nak kena concentrate dengan buku . Hurm , nampaknya , terpaksalah berCINTA dengan buku buat sementara waktu . nanti dah habis exam , puteri update lagii kay ? alolo ! takmo sedih begitu xDD 

Hahaha ! pape pun , wish me luck okay bloggers2 kat luar sana ? dah reti masuk tuh , reti2 lah tekan button follow ya ? pastu bagitau aku , kat kotak jerit . hah ? kotak jerit ? apa tu ? haha . apa lagi , shoutbox la sayangg :*

Leave me your footprints at my shoutbox kay ? and bagilah link blog korang , so I can do the same thing to your blog ? what i'm gonna do to your blog ? i want to ruin it xD ! haha ! nola ! of course i want to be your followers ! haiyoo ! you think im insane ?! okok . stop being ridiculous and annoying puteri . no one wants to read your entry if you're being annoying like this :D hehehe .

Wait for me ! I'll be missing blogging world for one week :'(
Btw , Hello exam !! 

, Kiss and hug from the owner of this blog
Puteri 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2010 ♥ All Right Reserved by Puteri Nurain