Tuesday, October 4, 2011

Saya Faham Awak ...

Bila awak nak nombor saya , saya tak bagi...tapi bila saya nak bagi , awak dah tak ada....awak dah busy ...huhuhu ! Tapi takpe...saya faham kenapa awak busy sekarang...awak kan tak lama lagi nak hadapi SPM....saya faham...

   Saya harap bila awak dah free , awak tak lupa dekat saya ni...saya anggap awak kawan terbaik saya tau ! Saya faham situasi awak sekarang...saya harap suatu hari nanti awak pun akan faham situasi saya jugak masa tu.
_____________________________________________


   Aku sebenarnya tak suka bercinta masa zaman sekolah...ya lah , cinta zaman sekolah ni cuma cinta monyet je....tak ramai yang kekal...bila dah clash mula la fikir yang bukan-bukan...pastu exam pun tak boleh concentrate ...aku lebih suka hubungan teman tapi mesra..itu lebih baik daripada couple ..macam ayat ni : Couple is trouble , Single is simple ..huhuhu !


   Hubungan teman tapi mesra sebenarnya lebih kurang macam couple la jugak...tapi lain sikit...hehehe...biasanya kalau couple , mesti keluar pergi dating kan ? tapi teman tapi mesra punya dating lain sikit ...lain yang macam mana ? hahah ! puteri pun tak tahu macamana nak  explain , cause i've never get include in this love case ! hahahhahahhahahhaha :D


   Ramai orang cakap yang puteri ni cantik la , tapi puteri tak pernah terima...bukan sebab puteri tak hargai ciptaan Allah , tapi sebab puteri tak nak jadi sombong , angkuh dan bongkak disebabkan pujian tu.Biar tak cantik di luar , tapi cantik di dalam !


   Puteri sebenarnya ragu-ragu dengan kata hati puteri.Orang kata cinta pertama tu kekal...tapi puteri tak tahu sejauh mana kebenaran kata-kata tadi..


Puteri

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2010 ♥ All Right Reserved by Puteri Nurain